Ungehygge på Nørholm skole (forår 2024)

Fællesskab og Hygge

Vil du være med til hygge, aktiviteter, sjov og lidt sved på panden? Så kom og vær med til aftenhygge på Nørholm skole.

Underviser
Susanne Glerup Christensen
Tid og sted
Vi mødes som udgangspunkt på skolen på tirsdage, sidst i hver måned, fra klokken 16.00 til 19.00. Datoerne og tidspunkterne aftales løbende med Susanne efter behov.
Fra 12 år og 6 måneder til og med 19 år.
Det koster ingenting at være med!
Antal ledige pladser
Der er 10 pladser tilbage.

Ungehygge i Nørholm er et fælleskab, hvor fokus er på de unge som vores midtpunkt. Her kan i være sammen med jeres kammerater og et par voksne (som er her for jeres skyld) og lave fede aktiviter med hinanden og os (som i er med til at bestemme).

Tag gerne fat i Susanne, hvis der er spørgsmål til holdet, og hun kan også hjælpe med tilmelding når i mødes.

Kontakt:

Underviser: Susanne fra Nørholm skole

Hvis der er spørgsmål til holdet eller tilmeldingen, så tag gerne fat i enten Susanne fra Nørholm skole eller Martin Løbner Kappel, teamleder i UngAalborg: 93520911/martin@ungaalborg.dk

Underviser

Susanne Glerup Christensen