+45 93 52 09 00 // rkw-skole@aalborg.dk

Kinesisk for begyndere - onlinehold

Skolefag og Lektiecafé

Vil du gerne lærer kinesisk på tre måneder? Så kig med her - holdet er både for nybegyndere og let øvede.

Underviser
Martin Løbner Kappel
Tid og sted
Opstart: Onsdag d. 21 februar og indtil 15. maj, undervisning hver onsdag med forbehold for ferier osv. Undervisningen er online fra 19 - 20.30.
Vær opmærksom på at dette er et onlinehold.
Når man er tilmeldt holdet, så får man tilsendt undervisers kontaktinformation og link til onlineundervisning. Der er mulighed for løbende optag under forløbet.
Aldersgrænse
Fra 12 år og 6 måneder til og med 19 år. Og du skal gå på et af følgende klassetrin: 7. 8. 9. 10.
Pris
Det koster igenting at være med, men man skal tilmelde sig pga. begrænset antal pladser.
Antal ledige pladser
Holdet er lukket for tilmelding

Beskrivelse

Kan man lære at tale kinesisk på 3 måneder? Ja, det kan man godt! Takket være den ukomplicerede grammatik og logiske orddannelse kan man lære kinesisk hurtigere end mange andre sprog.

Dette kursus er designet til at lære dig at tale standard kinesisk hurtigt og effektivt. Du lærer de mest nyttige ordforråd, sætninger og grammatik gennem videoer, lytteøvelser, små dialoger, så du hurtigt bliver i stand til at kommunikere på simpelt kinesisk i de mest almindelige hverdagssituationer.

Vi bruger det latinske alfabet i undervisningen, så du behøver ikke at lære skrifttegn for at følge med.

Alle er velkomne. Du bliver sikkert overrasket over, hvor meget du kan lære på blot 3 måneder!

Din underviser taler kinesisk som modersmål, har en sproglig uddannelse og er god til at lære fra sig.

Tilmelding og antal pladser:

15, hvoraf UngAalborg har 5 pladser.

Tilmeldingen åbner søndag d. 4. februar kl. 15.00.

Kontakt:

Underviser: Xian Ye fra Middelfart Ungdomsskole.

Hvis der er spørgsmål til holdet eller tilmeldingen, så kontakt gerne Martin fra UngAalborg (93520911/martin@ungaalborg.dk)

Underviser

Martin Løbner Kappel

Andre hold i samme kategori