Fælles LAN-party på Nibe Skole (september 2024)

Esport, Gaming og Spiludvikling

Vil du med til fælles LAN-party på Nibe? Så kom frisk! Er du frisk på at spille sammen med alle dine venner, hygge og have det sjovt. Så tilmeld dig, så er du sikker på en god aften med dine venner og voksne fra UngAalborg.

Fredag den 3. november kl. 16.00 - til lørdag d. 4 november kl. 8.00 på Nibe Skoles PLC.
Fra 12 år og 6 måneder til 19 år.
Egenbetaling på 50 kroner, som dækker over sandwich, sodavand og morgenmad.

Det koster kr. 50,- at deltage, og så får du en lille sandwich og to sodavand.

Tilmelding er efter "først-til-mølle-princippet".

I løbet af LAN-partyet er der konkurrencer/turneringer, hvor du kan vinde små præmier. Vi begynder at rydde op lørdag kl. 6.00.

Info:

# 50 pladser

# Online tunering

# 1 sandwich pr. mand

# 2 sodavand pr. mand

# Morgenmad inkluderet

Invitation til LAN-party på Nibe skole fredag 27.09 til lørdag 28.09

Fredag til lørdag holder UngAalborg LAN-party på PLC på Nibe skole.

Vi giver aftensmad lørdag og morgenmad søndag. Har man brug for snacks eller andre drikkevarer end vand bedes man selv medbringe dette.
Vi starter klokken 16.00, spiller løs hele aftenen og natten, og slutter lørdag morgen klokken 8.00
I må spille, hvad I har lyst til: single-, co-op eller multiplayer. I løbet af aftenen/natten vil der blive arrangeret små-konkurrencer.

Arrangementet er åben for alle unge mellem 12-19 år (7.-10. klasse) i Aalborg kommune. Tilmeldingen forud deltagelse er nødvendigt.

Husk
  • Egen computer/konsol + skærm og evt. andet udstyr
  • Netværkskabel, gerne 10 meter
  • Forlængerledning + stikdåse
  • Snacks og drikkevarer
  • Godt humør

Opmærksomhedspunkter:

• Man deltager som udgangspunkt i hele arrangementet fra kl. 16.00 til søndag morgen. Dørene lukkes ca. klokken 21, hvorefter eleverne ikke må forlade skolen, med mindre man har lavet en special aftale
  • Har man ikke mulighed for at være der kl 16.00 dukker man op når man har mulighed for det.
  • Man opholder sig udelukkende i spilleområdet (og må benytte toiletterne i nærheden)
  • Der må selvfølgelig medbringes slik, chips, sodavand o.l.
  • Alkohol, rygning og energidrik af enhver art er ikke tilladt. Hvis dette ikke overholdes, bliver jeres forældre kontaktet og de skal afhente jer på skolen.
  • Vi, de voksne, forventer selvfølgelig alle opfører sig pænt, hjælper med at rydde op osv.
  • Der vil være personale fra UngAalborg tilstede under hele arrangmentet.

Hvis der er spøregsmål til holdet, så tag fa i CP eller Casper CP fra Nibe skole eller ungdomsklubben i Nibe. Alternativt kan Martin fra UngAalborg kontaktes: 93520911/martin@ungaalborg.dk