Motorlære

Cross og Værkstedshold

Kan du lide at makke med mekanik, knallerter og at få sorte fingre? Så er holdet her noget for dig!

Onsdage fra 18.30 til 21.30. Holdstart i uge 6 og indtil uge 25. Holdet foregår i baglokalet i klubben i Sønderholm, hvor værkstedet er en del af huset.
Fra 12 år og 6 måneder til og med 19 år. Eller du skal gå på et af følgende klassetrin: 7. 8. 9. 10.
Det koster ingenting at være med.
Der er 1 plads tilbage.

Motorlære er for dig, der elsker at rode med mekanik, knallerter, scootere, måske også Tuk-Tuk og at få 'sorte fingre'? Der vil være mulighed for at lære om småreparationer, service og teknik forståelse på diverse køretøjer, men du kan også gå i gang med et gammelt vrag eller en havetraktor. Der vil være undervisning i motorlære og især den praktiske del. Alle kan være med - så kom endelig!

Værkstedet skal også istandsættes/bygges - hvor I unge også vil få muligheden for at være med.

Bruno, som underviser, deler gerne ud af sin store erfaring som mekaniker.

Husk:
Praktisk tøj og sko som der kan arbejdes i og passer til vejret, da noget af undervisningen vil foregå udendørs.
UngAalborg har ikke en ulykkesforsikring, det er derfor deltagerne på holdet selv, der er ansvarlige for at være forsikrede.

Vær opmærksom på:
Alkohol, energidrik og tobak af en hver art er ikke tilladt.
Egen køretøj må gerne medbringes, så der kan arbejdes på dette. UngAalborg hjælper - ikke - med at omkonstruktuere medbragte køretøjer, så de f.eks. kan køre mere end de lovlige 30 km/t. Ulovlig og uhensigtmæssig kørsel i undervisningstiden er ligeledes ikke tilladt.
Der er kun plads til 8 personer på holdet.

Underviser: Bruno
Hvis der er spørgsmål omkring tilmelding, holdet eller noget helt tredje, så kontakt gerne Martin Løbner Kappel - 93520911/martin@ungaalborg.dk