Maritim dag - Vestre Fjordpark - 15 juni 2024

På Vandet

Kunne du tænke dig at deltage til en hel dag med vandaktiviter - så kig med her? Der bliver endda ture med bananbåd på fjorden.

Lørdag d. 15.06.24, kl. 09.30 til 19.00.
Fra 12 år til og med 19 år. Og du skal gå på et af følgende klassetrin: 7. 8. 9. 10.
Ingenting - men det kræver tilmelding. Tilmeldingen er bindende medmindre der er akut sygdom. UngAalborg bestiller frokost, aftensmad og drikkevarer til de deltagende.

Hjørring Ungdomsskole, Aalborg Ungdomsskole, Fritidscentret Vesterkæret, Fritidscentret Smedegården, Fritidscentret Herningvej og Ungdomsringen er igen gået sammen om at tilbyde alle Ungdomsringens medlemmer Maritim dag 2024. Den Maritime dag henvender sig til unge fra 6. klasse og opefter.
Den Maritime dag omhandler en masse sjove vandaktiviteter såsom: kajak, polo kajak, sup-boards, mega sup-boards, sejlads, udsprings workshop og ballade-aktiviteten – banan trukket efter speedbåd.

I kan se en lille film om arrangementet her.

Hvor og hvornår:
Lørdag den 15. juni fra kl. 09.30 – 19.00 ved og i Vestre Fjordpark i Aalborg. Der er mulighed for omklædning, badning og opfyldning af vand i løbet af hele dagen.

Tilmelding og antal pladser:
Senest fredag den 9. juni (max antal deltagere er 120)

UngAalborg har 12 pladser - først til mølle.

Praktiske oplysninger:
- Alle elever der deltager skal udfylde UngAalborg sikkerhedsinstruks for deltage i vandaktiviteter, denne bliver eftersendt til alle deltagere forud aktiviteten.
- På den Maritime dag vil sikkerheden have højeste prioritet. Alle instruktører er uddannet indenfor deres felt, og der tages ingen chancer. Derfor skal alle, der deltager i arrangementet kunne svømme. Den Maritime dag vil blive aflyst, hvis det er dårligt vejr. Alle de deltagende ungdomsskoler og klubber vil få direkte besked, hvis vi bliver nødt til at aflyse.
- Link til arrangmentet hos Ungdomsringen: https://ungdomsringen.dk/events/maritim-dag-2024-i-aalborg/
- Der vil være to medarbejdere med fra UngAalborg til hele arrangmentet.

Hvis der er spørgsmål til aktiviten, tilmeldingen eller noget helt tredje, så kontakt gerne Martin fra UngAalborg: 93520911/martin@ungaalborg.dk

lørdag 15. jun. kl. 9:00-19:30
Vestre Fjordpark